Fart!

Jag hade en seg morgon, nivet när man sitter och tittar på timmeslånga filmer på ojtube och strötypsnittsurfar efter en fräck sans-serif till tidningen. Men nu har jag kommit igång, och ska städa upp här lite innan jag tar itu med pluggandet.

Det nästan enda som är drygt med hösten är att fingrarna blir så stela av kylan, så det går dåligt att plocka på gitarren. Kasst! Åh, jag ska ha ajvar till maten idag. Helt klart underskattad röra. Man borde kunna göra sånt själv.. Borde använda mixern mer än vad jag gör.

Det känns bra. Med allt, nästan. Jag ligger efter med det mesta, såklart, men jag tycker iallafall om det jag måste göra. Det kommer bli bra, vad som än blir. Jag är upplagd för nya vanor, gamla vanor, nya planer, gamla planer. Och idéer och projekt. Som det ska vara - här kommer jag!

(Och jag får nog gå ut en sväng, trots att det regnar så. Rackarns att Klara tog sina gummistövlar.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0