När du är i luften

Jag är inne i en sånhär period när det går upp och ned mycket, igen. Det känns bra på ett sätt. Då måste det vara på riktigt. Hmr.. Jag vill ju känna att jag lever.. På ett sätt känns min framtid för en gångs skull lite utstakad. Det är lite läskigt, men lite bra också kanske. Jag  vill bara inte ta ställning nu. På ett annat sätt känns saker skörare än någonsin. Kanske på samma sätt. Ju mer man kommer till insikt över saker, desto fatalare blir de.

Idag har solen skinit och jag har känt mig som den jag drömde om att bli när jag var liten. Det är jag nog. Jag hade tänkt laga cykeln, byta däck och allt, men affärn hann stänga. Jag har för mycket ärenden, men det är ju bra, också. Jag skulle vilja ha lite tid över, som inte tas någonstans ifrån, som bara dyker upp oplanerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0