Kör i Göteborg?

Jag funderar på att börja sjunga i en kör. Jag har ju alltid tyckt om att sjunga, och gör det för jämnan. Har ju varit med i en del körer i mina dagar också, men det blev aldrig att jag sjöng i någon i Uppsala. Just då vågade jag väl inte försöka, och trodde väl inte jag var tillräckligt bra. Ändå tror jag de hade lägre krav där en de körer man kan hitta i Göteborg, vadvetjag. Hursomhelst känner väl jag mig inte särskilt jätteduktig nu heller, så får se vad jag ska sikta på. Klara verkar inte helt peppande, men jag ska göra ett försök iallafall.

Kommentarer
Postat av: Marie

Sångröst är enbart träning...så sa iallafall min musiklärare en gång i tiden.(Sedan dess är jag utrustad med ett fantastiskt självförtroende i det avseendet...:))Lika borde ju gälla för dig..:)Kraft och roligt är det i vilket fall och det är väl det som är grejen.
Kul att du heter Akseli...

2008-02-01 @ 13:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0