Intressant

Helst ska man skriva något som får en att verka lycklig, för vem blir intresserad av någon som är ledsen eller bitter?

Så inget får verka jobbigt när man pratas. Tror jag är bland de enda jag känner som inte bara svarar "bra" på reflex när någon svarar hur det är. Det är klart man inte behöver slänga ur sig sitt livs plågoandar, men tvånget känns så onödigt.
Ponton hade kommit, och jag blev lycklig över en kort novell jag läste på toaletten. Jag tror jag ska skaffa anteckningsblock med ljublå linjer, det är fint. Det är väl mycket funkis på fysiska institutionen och chalmers. Jag har aldrig tyckt om det. Hah, Klara och jag hade delade meningar lite om hur vi skulle inreda här. Hon var mer för det moderna stuket. Jag vet inte, vi har iallafall någon sorts kärna av gemensam smak - det har vi ju känt hela tiden. Jaja, det spelar väl ingen roll längre. Men jag hade velat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0