2009

På vägen hem från Ingos fest diskuterade jag nyårslöften med två av typerna där. Jag har aldrig gett några nyårslöften tidigare, men det år kanske något som legat i luften ett tag tillbaka. Jag ska lära känna folk bättre detta året. De jag redan känner och de jag ännu inte träffat. Sen ska jag såklart lära mig spela fiol och starta ett band och skriva en novell eller två. Lära mig laga mat, kanske? Prata mat med folk. Prata andra saker än jag brukar, med folk. Och nån gång ibland, så ofta jag får, ska jag vara med dig.

Kommentarer
Postat av: affe

hej! tack för den fina kommentaren på min blogg och vi kan gärna träffas nån gång om hur Göteborg är finast i världen ;)



kram

2009-01-06 @ 18:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0