På gång, nu

Stötestenarna som varit i vägen för min inspitation har jag nu åtgärdat, och jag har kommit igång med vad jag egentligen velat göra här. Äntligen. Idag kom ett hällregn, nästan från klar himmel. Som tur var hade jag redan badkläder på mig, så det gjorde ingenting alls, och jag kom att tänka på torpet i Småland och hur vi brukade vara ute i regnet där. Detta blir nog sista sommaren vi är där.

Tidningen jag har pratat runt om börjar nu ta form - konceptuellt i mitt huvud, menar jag såklart - och inom kort kommer jag lägga upp ett utkast på deklaration om poängen med den. Jag kommer meddela berörda parter om det då. Jag har tänkt på det när jag inte kunnat sova de senaste nätterna (de går och lägger sig väldigt tidigt här), och jag tror den kommer bli bra. Väldigt bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0